Tytuł Kategoria Opis Lokalizacja
Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania

Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingSłuchacze uzyskują dodatkowe kompetencje zawodowe w zakresie przygotowywania tekstów oficjalnych i wystąpień publicznych...Warszawa
MBA Zarządzanie

MBA Zarządzanie

Studia MBA
Zarządzanie i marketingProgram MBA Zarządzanie, realizowany przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego, to oferta dla osób poszukujących skutecznych rozwiązań w swojej praktyce zawodowej, inspiracji do dalszego rozwoju, wrażliwych na wysoką adaptacyjność zdobytej wiedzy w aktualnym środowisku zawodowym.Warszawa
MBA Przedsiębiorczość

MBA Przedsiębiorczość

Studia MBA
Zarządzanie i marketingProgram MBA Przedsiębiorczość jest odpowiedzią na lukę, która pojawiła się na rynku kursów MBA w naszym kraju: są to studia dla właścicieli firm będących na początku swojej drogi rozwój (mikro oraz małych przedsiębiorstw) prowadzone przez ekspertów i praktyków biznesu.Warszawa
Architekt Marki (Akademia Marketera)

Architekt Marki (Akademia Marketera)

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingStudia podyplomowe "Architekt Marki", prowadzone w ramach Akademii Marketera na Uczelni Łazarskiego, pozwalają słuchaczom na zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu budowy od podstaw silnej marki.Warszawa
Negocjacje i mediacje biznesowe

Negocjacje i mediacje biznesowe

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingStudia podyplomowe „Negocjacje i mediacje biznesowe”, prowadzone w ramach Akademii Menedżera na Uczelni Łazarskiego, kompleksowo przygotowują słuchaczy do pełnienia roli negocjatorów i mediatorów i pozwalają na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu wykorzystywania alternatywnych metod w rozwiązywaniu sporów i łagodzeniu konfliktów.Warszawa
Negocjacje i mediacje biznesowe

Negocjacje i mediacje biznesowe

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingStudia podyplomowe „Negocjacje i mediacje biznesowe”, prowadzone w ramach Akademii Menedżera na Uczelni Łazarskiego, kompleksowo przygotowują słuchaczy do pełnienia roli negocjatorów i mediatorów i pozwalają na zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu wykorzystywania alternatywnych metod w rozwiązywaniu sporów i łagodzeniu konfliktów.Warszawa
Zarządzanie projektem ERP (SAP)

Zarządzanie projektem ERP (SAP)

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingCelem studiów Zarządzanie projektem ERP (SAP), prowadzonych w ramach Akademii Menedżera na Uczelni Łazarskiego, jest przekazanie słuchaczom praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania projektem informatycznym klasy ERP. Studia skierowane są m.in. do pracowników firm wdrażających lub rozwijających system klasy ERP, np. SAP.Warszawa
Lean Management

Lean Management

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingCelem kierunku "Lean Management", prowadzonego w ramach Akademii zarządzania procesowego na Uczelni Łazarskiego, jest dostarczenie słuchaczom gruntownej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do wdrażania usprawnień w firmach produkcyjnych i usługowych za pomocą metodyki Lean.Warszawa
Public relations i marketing medialny

Public relations i marketing medialny

Studia podyplomowe
Zarządzanie i marketingStudia podyplomowe "Public Relations i Marketing Medialny", prowadzone w ramach Akademii Marketera na Uczelni Łazarskiego, mają na celu przygotowanie profesjonalnej kadry, gotowej do pracy w każdej dziedzinie public relations w różnych obszarach, z uwzględnieniem najnowszych technologii używanych w mediach.Warszawa
Executive MBA for Human Resources Professionals

Executive MBA for Human Resources Professionals

HRProgram łączy najnowszą wiedzę, metody i narzędzia zarządzania ludźmi z doświadczeniem praktyków HR.Warszawa
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Studia podyplomowe
HRStudia podyplomowe z zakresu "Zarządzanie zasobami ludzkimi", prowadzone w ramach Akademii HR na Uczelni Łazarskiego, skierowane są do absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności, którzy swoją przyszłość zawodową wiążą z obszarem zarządzania ludźmi.Warszawa
E-marketing w praktyce (Akademia Marketera)

E-marketing w praktyce (Akademia Marketera)

Studia podyplomowe
E-marketing i social mediaStudia podyplomowe E-marketing w praktyce, prowadzone w ramach Akademii Marketera przez Uczelnię Łazarskiego, posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych.Warszawa