Kontakt
Aleksandra Bonarska-Dzięcioł
+48 22 54 35 322
[email protected]
http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/public-relations-i-marketing-medialny
+48 22 54 35 322
[email protected]
http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/public-relations-i-marketing-medialny
Typ studiów:
Niestacjonarne
Opis
Studia podyplomowe "Public Relations i Marketing Medialny", prowadzone w ramach Akademii Marketera na Uczelni Łazarskiego, mają na celu przygotowanie profesjonalnej kadry, gotowej do pracy w każdej dziedzinie public relations w różnych obszarach, z uwzględnieniem najnowszych technologii używanych w mediach.
Studia mają na celu przygotowanie profesjonalnej kadry, gotowej do pracy w każdej dziedzinie public relations w różnych obszarach, z uwzględnieniem najnowszych technologii, używanych w mediach. Przygotowują kadrę profesjonalnych trenerów dziennikarstwa nowych mediów i PR, trenerów coachingu medialnego i PR, fachowców w zakresie relacji z mediami (media relations), animatorów kultury medialnej, ekspertów wiedzy o mediach we współczesnej kulturze i edukacji oraz pedagogów i wychowawców medialnych.
Absolwenci wszystkich kierunków studiów wyższych, którzy chcą wykształcić lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie komunikacji medialnej.
Do udziału w studiach w szczególności zachęcamy absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych oraz filologicznych.
Program studiów obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
- Metody działań w obszarze polityki;
- Zarządzanie kryzysowe w polityce;
- Analiza SWOT w PR politycznym;
- Przygotowania strategii i przesłań kampanii wyborczej;
- Metody badań efektywności działań PR;
- Audyt działań PR w organizacji;
- Zarządzanie komunikacją kryzysową;
- PR Benchmarks;
- Tworzenie prezentacji;
- Psychologia mówcy i publiczności;
- Tworzenie tekstów PR: planowanie, redakcja, korekta;
- Pomiar spójności strategicznej i efektywności tekstów PR;
- Komunikacja w firmie i sprawny przepływ komuniku;
- Konferencja prasowa i wystąpienia publiczne ćwiczenia z kamerą.
Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
- wypełnionego formularza zgłoszeniowego,
- CV,
- dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia),
- skanu/ksero dyplomu ukończenia studiów prawniczych oraz skan/ksero dowodu osobistego.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, dwa razy w miesiącu. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
Studia mają na celu przygotowanie profesjonalnej kadry, gotowej do pracy w każdej dziedzinie public relations w różnych obszarach, z uwzględnieniem najnowszych technologii, używanych w mediach. Przygotowują kadrę profesjonalnych trenerów dziennikarstwa nowych mediów i PR, trenerów coachingu medialnego i PR, fachowców w zakresie relacji z mediami (media relations), animatorów kultury medialnej, ekspertów wiedzy o mediach we współczesnej kulturze i edukacji oraz pedagogów i wychowawców medialnych.
Adresaci studiów:
Absolwenci wszystkich kierunków studiów wyższych, którzy chcą wykształcić lub rozwinąć swoje kompetencje w zakresie komunikacji medialnej.
Do udziału w studiach w szczególności zachęcamy absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych oraz filologicznych.
Program studiów:
Program studiów obejmuje m.in. następujące zagadnienia:
- Metody działań w obszarze polityki;
- Zarządzanie kryzysowe w polityce;
- Analiza SWOT w PR politycznym;
- Przygotowania strategii i przesłań kampanii wyborczej;
- Metody badań efektywności działań PR;
- Audyt działań PR w organizacji;
- Zarządzanie komunikacją kryzysową;
- PR Benchmarks;
- Tworzenie prezentacji;
- Psychologia mówcy i publiczności;
- Tworzenie tekstów PR: planowanie, redakcja, korekta;
- Pomiar spójności strategicznej i efektywności tekstów PR;
- Komunikacja w firmie i sprawny przepływ komuniku;
- Konferencja prasowa i wystąpienia publiczne ćwiczenia z kamerą.
Rekrutacja:
Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
- wypełnionego formularza zgłoszeniowego,
- CV,
- dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia),
- skanu/ksero dyplomu ukończenia studiów prawniczych oraz skan/ksero dowodu osobistego.
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, dwa razy w miesiącu. Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów. Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
Informacje dodatkowe
Całkowita wysokość czesnego (w PLN)
5500
Czas trwania studiów
Dwa semestry
Lokalizacja
Warszawa, Województwo mazowieckie
Świeradowska 43, 02-662
Świeradowska 43, 02-662
Szczegóły ogłoszenia
Id Ogłoszenia:
217
Wyświetlony:
1333
Wygasa:
2023-12-06 13:23:00