Podyplomowe.Studia.net
  • Strona główna
  • Wybierz kategorię
    • Kategorie

      • Technika i przyroda
      • IT
      • Bezpieczeństwo
      • Filologia i języki obce
      • Finanse i biznes
      • Logistyka i transport
      • Medycyna i zdrowie
      • Pedagogika i edukacja
      • Prawo i administracja
      • Psychologia i rozwój osobisty
      • Zarządzanie i marketing
      • Nauki społeczne
  • Wybierz miasto
    • Białystok
    • Bielsko-Biała
    • Bydgoszcz
    • Chełm
    • Dąbrowa Górnicza
    • Gdańsk
    • Gdynia
    • Gliwice
    • Gorzów Wlkp
    • Katowice
    • Kraków
    • Lublin
    • Łódź
    • Olsztyn
    • Opole
    • Poznań
    • Rzeszów
    • Sopot
    • Szczecin
    • Toruń
    • Warszawa
    • Wrocław
  • Poradniki
    • Studia MBA
    • Jak wybrać studia podyplomowe
    • Dofinansowanie studiów podyplomowych
    • Praca i kariera
    • Nowe kierunki podyplomowe
Podyplomowe.Studia.net
  • Strona główna
  • Wybierz kategorię
  • Wybierz miasto
    • Białystok
    • Bielsko-Biała
    • Bydgoszcz
    • Chełm
    • Dąbrowa Górnicza
    • Gdańsk
    • Gdynia
    • Gliwice
    • Gorzów Wlkp
    • Katowice
    • Kraków
    • Lublin
    • Łódź
    • Olsztyn
    • Opole
    • Poznań
    • Rzeszów
    • Sopot
    • Szczecin
    • Toruń
    • Warszawa
    • Wrocław
  • Poradniki
    • Studia MBA
    • Jak wybrać studia podyplomowe
    • Dofinansowanie studiów podyplomowych
    • Praca i kariera
    • Nowe kierunki podyplomowe
  • Jesteś tutaj:  
  • Home
  • Programy studiów
  • Zarządzanie i marketing
  • E-marketing i social media
  • E-marketing w praktyce (Akademia Marketera)

E-marketing w praktyce (Akademia Marketera)

Studia podyplomowe
E-marketing w praktyce (Akademia Marketera)
Kontakt Aleksandra Bonarska-Dzięcioł
+48 22 54 35 322
[email protected]
http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/e-marketing-w-praktyce
Typ studiów: Niestacjonarne
Autor
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie (55)

Opis

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce, prowadzone w ramach Akademii Marketera przez Uczelnię Łazarskiego, posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia gwarantują także najlepszym studentom 5 miejsc stażowych w wybranych agencjach reklamowych z możliwością podjęcia stałej pracy.

Większość wykładowców to osoby piastujące kierownicze lub dyrektorskie stanowiska w agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM.


Adresaci studiów:

Studia skierowane są do:
- osób zainteresowanych rozwojem w branży internetowej;
- osób rozpoczynających karierę w branży internetowej;
- pracowników korporacji po stronie klienta, urzędników państwowych,
- właścicieli sklepów internetowych.


Program studiów:


Program umożliwia słuchaczom uzyskanie gruntownej i aktualnej wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce , social i marketingu zintegrowanego.

Główny nacisk położony został na zajęcia praktyczne i warsztatowe, które najlepiej przygotowują absolwentów do faktycznych i realnych zadań, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Moduł I - Wprowadzenie do e-marketing, branding i social media
Moduł II - Badania, strategia, psychologia mediów
Moduł III - Analityka, realizacje projektów, prowadzenie e-biznesu
Moduł IV - Narzędzia e-marketing, PR i prawo


Rekrutacja:


Kandydaci zobligowani są do dostarczenia kompletu następujących dokumentów:
- wypełnionego formularza zgłoszeniowego,
- CV,
- dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia),
- skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego.
Sprawdź podobny program studiów w tym mieście
ips_logo

Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania

Słuchacze uzyskują dodatkowe kompetencje zawodowe w zakresie przygotowywania tekstów oficjalnych i wystąpień publicznych...

Informacje dodatkowe

Czas trwania studiów Dwa semestry
Całkowita wysokość czesnego (w PLN) 7300

Lokalizacja

Warszawa, Województwo mazowieckie
Świeradowska 43, 02-662

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 159
Wyświetlony: 857
Wygasa: 2022-12-31 13:28:00

Studia podyplomowe z marketingu i zarządzania

Zarzadzanie i marketingProgramy podyplomowe z zarządzania i marketingu zostały specjalnie przygotowane dla osób, które pracują na stanowiskach kierowniczych oraz chciałyby nabyć dodatkowe umiejętności, potrzebne do sprawnego zarządzania zespołem specjalistów i projektami. Celem studiów jest przekazanie wiedzy z zakresu tworzenia strategii firmy, zarządzania marką oraz zasobami ludzkimi.

Studia z zakresu zarządzania i marketingu to także propozycja dla pracowników HR, którzy chcą rozwinąć dodatkowe kompetencje. Podyplomowe studia marketingowe obejmują także wiedzę z zakresu PR, e-marketingu oraz zarządzania marką w social mediach, co z pewnością przyda się pracownikom agencji kreatywnych.
  • Strona główna
  • Znajdź studia podyplomowe
  • Jak wybrać studia?
  • Finansowanie studiów podyplomowych
  • Facebook
  • YouTube

Podyplomowe.Studia.net © Wszelkie prawa zastrzeżone