Program studiów obejmuje najnowszą zagadnienia z zakresu wszystkich etapów realizacji kampanii marketingowych, efektywnego i skutecznego wykorzystywania możliwości, jakie daje marketing cyfrowy w takich obszarach, jak SEO, media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin), marketing mobilny, responsywne strony firmowe, monitorowanie i analiza i wiele innych.
Studia adresowane są w pierwszej kolejności do osób, które są zainteresowane problematyką marketingu cyfrowego, osób chcących poszerzyć swoje kluczowe kompetencje i wiedzę, zatrudnionych na stanowiskach specjalistów ds. marketingu, kierowników działu marketingu oraz wszystkich, którzy chcą zdobyć nowy zawód i mają ukończone studia pierwszego lub drugiego stopnia.
Absolwenci będą posiadać niezbędne kompetencje, które umożliwią im znalezienie zatrudnienie na stanowiskach specjalistów ds. marketingu, kierowników działów marketingu oraz specjalistów ds.marketingu cyfrowego przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych, usługowych a także w jednostkach sektora publicznego.
W programie studiów realizowane będą m.in. następujące zagadnienia:
- Marketing cyfrowy w biznesie
- Integracja marketingu cyfrowego z tradycyjnym
- Raportowanie w marketingu cyfrowym.
- Marketing treści
- Benchmarking i badania marketingowe
- Psychologia konsumenta
- Sprzedaż wielokanałowa i marketing zintegrowany
- eBiznes i eCommerce
- Media społecznościowe w biznesie
- SEO
- Marketing mobilny
- Zarządzanie relacjami z klientami