Public relations and media marketing to nowy kierunek studiów podyplomowych prowadzony na Wydziale Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dedykowany jest on wszystkim osobom, które chcą zdobyć dodatkowe kwalifikacje w zakresie PR i marketingu medialnego oraz podnieść swoją znajomość języka angielskiego.
Chcesz pogłębić swoją wiedzą z zakresu public relations i marketingu medialnego? Świetnie się składa, gdyż nowy kierunek „Public relations and media marketing” (prowadzony w całości w języku angielskim) pozwoli Ci zdobyć kluczowe umiejętności, które na pewno docenią pracodawcy! Zajęcia prowadzone będą w większości w formie ćwiczeń i warsztatów (częściowo także w formie e-learningu) przez praktyków oraz pracowników naukowych z doświadczeniem w zawodzie dziennikarza i specjalisty public relations.
Aby rozpocząć studia należy znać język angielski na poziomie minimum komunikatywnym.
Przedmioty prowadzone w ramach studiów:
- Advertising
- Copywriting
- Marketing
- Marketing on-line
- Creating public relations strategy
- Communication in crisis
- European projects environment
- Media relations
- Visual communication
- Team work
Absolwenci będą posiadać specjalistyczną wiedzę w zakresie public relations oraz marketingu medialnego połączoną z biegłą znajomością branżowego języka angielskiego. Zdobyte w trakcie studiów umiejętności (np. analiza zjawisk społecznych) pozwolą absolwentom na efektywne wykonywanie obowiązków zawodowych.
Sprawdź pełną ofertę kształcenia Wydziału Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą od 15 maja do 15 września 2016 r. Dokumenty można składać osobiście lub przesłać na podany adres:
CKiOS Biura ds. Kształcenia Ustawicznego, Rektorat X piętro, pokój 1002
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin