Prognozy rynkowe wyraźnie pokazują, że nadchodzi czas na menedżerów wzornictwa. Zakres kompetencji i umiejętności stawia ten zawód wśród jednych z najbardziej wymagających, ale rynek pracy jaki w najbliższej przyszłości otworzy się przed nimi, jest ogromny. Czy warto wybrać taką ścieżkę kariery zawodowej? Sprawdziliśmy...

 „Nasz absolwent szybko stanie się niezbędnym w firmie człowiekiem gwarantującym sukces wdrożenia nowego produktu, niezależnie od branży, w której pracuje, czy zamierza pracować”- mówi prof. Marek Adamczewski, wykładowca na studiach Design Management.

Trwa właśnie rekrutacja na szóstą edycje studiów podyplomowych Design Management, które powstały w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu zarządzania rozwojem nowego produktu. Studia prowadzone są wspólnie przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego oraz Szkołę Główną Handlową i w pięciu dotychczasowych edycjach udział wzięło 275 osób.

Program studiów został opracowany tak, by w trakcie ich trwania przekazać jak najpełniejszą wiedzę potrzebną przyszłym menedżerom produktu. Program studiów obejmuje: proces rozwoju nowego produktu wzorniczego, ekonomię finansów, zarządzanie marką, teorię wzornictwa, ergonomię, zarządzanie i prawo. Z roku na rok jest udoskonalany, zgodnie z oczekiwaniami zgłaszanymi przez studentów.

Zajęcia praktyczne prowadzone są przez doświadczonych praktyków znających realia polskiego rynku – menedżerów zarządzania wzornictwem oraz projektantów wdrażających nowe produkty. Dzięki warsztatowej formie zajęć studenci nabywają umiejętności pracy w zespołach interdyscyplinarnych, gdzie stosując poznaną metodykę uczą się łączyć i skutecznie wykorzystywać wiedzę z różnych dziedzin.

Zajęcia szóstej edycji rozpoczną się w połowie październiku.

Szczegółowe informacje na temat studiów znajdziecie na stronie:
http://www.iwp.com.pl/product_design_management